sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Keiner mehr da der mich wirklich kennt

Suuri kiitos 37 lukijalle!

Olisi aivan tylsää kirjoittaa blogia ilman lukijoita ja/tai kommentteja. Täytyisi vain nyt taas itse aktivoitua blogien seuraamisessa, jäänyt vähän retuperälle.

Syömisten kanssa menee taas huonommin. Mikään ei oikein maistu ja koska olen liian laiska kokkaamaan, en yleensä syö päivässä yhtäkään kunnon ruokaa. Joten olo on yleensä aika hutera.

Syön suklaamoussea tällä hetkellä. Hyi olen ällöttävä. Olisi parempi nakertaa vaikkapa porkkanaa.

Mielialojen kanssa ollaan taas jännän äärellä. Eilen illalla mulla oli kamala fiilis ja halusin oikeasti vain kuolla. Tänään mulla on hyvä fiilis, kiitos tulevien töiden. Mä olen aina voinut paeta oikeita fiiliksiäni töissä, koska en voi näyttää mitään haluan-kuolla-tappakaa-mut -naamaa töissä. Tai no yksikseni toki voin, mutta silloin kun olen ihmisten kanssa tekemisisissä niin parempi olla jotain muuta.

Huomenna pääsen vihdoinkin polille! Olen odottanut tätä.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti