maanantai 9. heinäkuuta 2012

Avautuminen


On olemassa asioita, joita ei halua kertoa muille. Ehkä on olemassa myös asioita joita ei halua myöntää edes itselleen? Minulla ainakin on. 

Mä en ole koskaan halunnut myöntää muille (tai edes itselleni) etten oikeasti pysty hoitamaan kaikkia asioita, jotka mun pitäisi hoitaa. Olen hankkinut itselleni aivan liikaa työtaakkaa, kai mä vaan yritän siten todistaa itselleni että pystyn oikeasti tekemäänkin jotain, tosin joudun aina pettymään kun en pystykään. Aina on liian monta rautaa tulessa.

Mulla on tämän blogin lisäksi kolme muutakin blogia, joita yritän päivitellä. On koira lenkitettävänä ja seitsemän jyrsijää hoidettavana ja ruokittavana. Pitäisi pitää ruokapäiväkirjaa sekä normaalia päiväkirjaa. Mä en mitenkään jaksa tehdä noita kaikkia. Mä olen aina pelännyt, että mut leimataan huonoksi omistajaksi, koska lemmikkieni hoito ei aina ole sieltä parhaasta mahdollisesta päästä. Mutta mä todella yritän tsempata!

Viimeisin kouluvuoteni meni aivan päin helvettiä, koska oli jatkuvia huimauksia ja heikotusoloja, koko koulu ja muut oppilaat ahdisti aivan järkyttävästi enkä edes halunnut olla koulussa. En tosiaankaan halua mennä syksyllä uuteen kouluun, pelkkä ajatuskin ahdistaa.


Tumblr_m3oarpska91qfye6mo1_500_large

Tumblr_m6uilolux61r2dzbeo1_1280_large

Iso kiitos 28 lukijalle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti